„Hollister Lietuva“ – palankiausią emocinę aplinką kurianti įmonė Lietuvoje

  • 2022-01-27
  • Corporate
„Hollister Lietuva“ – palankiausią emocinę aplinką kurianti įmonė Lietuvoje

2022 m. sausio 27 d. vykusiuose Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose (NAVA) „Hollister Lietuva“ buvo apdovanota „Palankiausią emocinę aplinką kuriančios įmonės“ nominacijoje didelių įmonių kategorijoje.

„Didžiausias įmonės prioritetas – darbuotojai. Mums rūpi ne tik jų sveikata ir saugumas, bet ir tai, kaip darbuotojai jaučiasi: juk savijauta veikia tai, kaip mums sekasi darbe. Lygiai taip pat šeimos rūpesčius „nešamės“ su savimi į darbą. Todėl įmonėje daug investuojame į emocinės aplinkos kūrimą bei jos gerinimą. Tam, kad darbuotojai įmonėje jaustųsi geriau, inicijuojame daugybę vidinių renginių bei iniciatyvų, kuriomis siekiame išsiaiškinti darbuotojų poreikius bei stengiamės visus juos atliepti. Toks įvertinimas mums yra patvirtinimas, kad einame teisingu keliu“, – gautą apdovanojimą komentuoja Michael Brennan, „Hollister Lietuva“ generalinis direktorius.

Paskaitos apie streso valdymą, laiko planavimą, emocinio perdegimo pavojus ir dar daugiau naudingų žinių iš įmonėje organizuojamos „Geros savijautos akademijos“ – tai dalis „Hollister Lietuva“ kasdienybės. Naudojantis daugybe skirtingų kanalų, įmonės darbuotojams yra sudaromos sąlygos išsakyti savo nuomonę bei atsiliepimus. Per kelerių metų gamyklos veikimo laikotarpį Lietuvoje, darbuotojai yra pateikę daugiau negu 500 pasiūlymų įvairiose srityse: kaip padidinti gamybos našumą, mažinti atliekas, pakelti motyvaciją ir kt. Visos idėjos ir pasiūlymai yra peržiūrimi, išnagrinėjami. Pavyzdžiui, kad gamybos darbuotojai būtų sveiki ir pailsėję, jiems anksčiau buvo suteikiami nemokami masažai. Ilgainiui paaiškėjo, kad masažai aktualūs tik daliai kolegų. Tada priemonė buvo pakeista į naują – vaistinių dovanų čekius. Galiausiai prieita išvados, kad būtent sveikatos draudimas leistų patenkinti daugiausia darbuotojų poreikių. Tad nuo šių metų pradžios visiems „Hollister Lietuva“ darbuotojams priklauso sveikatos draudimas.

Nacionalinius atsakingo verslo apdovanojimus nuo 2013 m. organizuoja LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija kartu su Ekonomikos ir inovacijų bei Aplinkos ministerijomis ir partneriais. Konkursu siekiant skatinti tvaraus verslo plėtrą ir verslumą, socialinės atsakomybės naudą, skleidžiant gerąją praktiką bei siekiant įvertinti labiausiai nusipelniusias įmones, konkurse kviečiamos dalyvauti visos socialiai atsakingos šalies įmonės. Apdovanojimų laimėtojai renkami šešiose nominacijose – „Metų socialiai atsakinga įmonė“, „Metų darbovietė“, „Metų bendruomeniškiausia įmonė“, „Aplinkai draugiškiausia įmonė“, „Palankiausią emocinę aplinką kurianti įmonė“, „Šeimai palankiausia darbovietė“. Kiekviena nominacijų skirstoma į tris kategorijas, atskirai apdovanojant labai mažas ir mažas įmones, kuriose dirba ne daugiau kaip 49 darbuotojai, taip pat vidutines, turinčias 50–249 darbuotojų, bei dideles įmones, savo gretose skaičiuojančias daugiau nei 250 darbuotojų.