„Hollister Incorporated“ pranešimas, susijęs su COVID-19 pandemija ir tiekimu

  • 2021-11-05
  • Corporate

 

Mieli klientai ir partneriai, mes ir toliau dirbsime dėl Jūsų.

„Hollister Incorporated“ yra įsipareigojusi savo klientams teikti aukščiausio lygio paslaugas ir nenutrūkstamą produktų tiekimą. Mūsų klientai tikisi iš mūsų kokybiškų produktų ir paslaugų, teikiamų nuosekliai ir nenutrūkstamai, o mes didžiuojamės savo atliekamu darbu, kad patenkintume jų poreikius.
Su COVID-19 pandemija susiję iššūkiai ir toliau vystosi visame pasaulyje. Sutelkdami dėmesį į savo darbuotojų sveikatą, saugą ir gerovę bei laikydamiesi atitinkamų vyriausybės gairių, ir toliau visapusiškai vykdome veiklą.

Mūsų komanda atidžiai stebi pasaulinės tiekimo grandinės situaciją ir stengiasi sumažinti galimus Jums žinomų ir patikimų produktų bei paslaugų tiekimo sutrikimus. Konkrečiai, mes kuriame lanksčias tiekimo grandines, kad kuo platesnį produktų krepšelį būtų galima gaminti skirtingose gamyklose, didiname atsargų kiekį ir, jei reikia, dirbame su alternatyviais tiekėjais. Stengsimės padaryti viską, ko reikia, kad aptarnautume savo klientus.

Kadangi pasaulis ir toliau susiduria su naujais iššūkiais, kylančiais dėl COVID-19, mes ir toliau atsakingai dirbsime, kad įgyvendintume įsipareigojimus savo klientams.

Jei turite klausimų ar neaiškumų, susisiekite su  klientų aptarnavimo komanda telefonu 1.800.323.4060 arba rašykite mums užpildę kreipimosi formą www.hollister.com.