„Hollister Incorporated“ pranešimas, susijęs su COVID-19 pandemija

  • 2020-11-16
  • Corporate

 

Brangūs klientai ir partneriai, mes esame tam, kad Jums padėtume.

Visame pasaulyje tebesitęsianti COVID-19 situacija ir su ja susiję poreikiai mus visus verčia susidurti su dar nepatirtais asmeniniais iššūkiais. Mes suprantame Jūsų susirūpinimą ir esame pasiruošę atsakyti į visus su produktais susijusius klausimus ir poreikius. 

Pateikiame keletą faktų, kuriuos, manome, Jums gali būti svarbu žinoti: 

  •  Šiuo iššūkių kupinu metu mes ir toliau dirbame visu pajėgumu ir kaip įprastai tiekiame prekes. 
  •  Ateityje nenumatome nutraukti tiekimo, nes ir toliau kaupiame atsargas, viršydami savo įprastinius darbo pajėgumus. 
  •  Mūsų klientų aptarnavimo komandos turi galimybę dirbti iš namų, todėl jie ir toliau yra pasiekiami bei gali atsakyti į klausimus, susijusius su produktais. 
  •  Mūsų gamybos padaliniai Danijoje, Airijoje, Lietuvoje bei JAV ir toliau atsakingai dirba, kad būtų įvykdyti esami užsakymai. Stengdamiesi padėti savo darbuotojams išvengti galimos žalos, kol jie dirba mūsų gamybos padaliniuose, įgyvendinome daugelį JAV ir Europos ligų prevencijos ir kontrolės centrų rekomendacijų bei vietos valdžios institucijų gairių. 

„Mūsų įmonės misija tarnauti kitiems ypač svarbi krizės metu, – sako „Hollister“ prezidentas ir generalinis direktorius V. George Maliekel. – Mūsų prioritetas šios pasaulinės pandemijos metu yra pasirūpinti savimi, savo artimaisiais bei vienas kitu, kad galėtume pasirūpinti savo klientais, kurie pasitiki mumis kiekvieną dieną.“ 
Mes ir toliau įdėmiai stebime COVID-19 situaciją ir prireikus pasidalysime naujienomis.

Jei turite klausimų ar neišspręstų situacijų, susisiekite su vietos klientų aptarnavimo komanda telefonu 1 800 323 4060 arba susisiekite su mumis adresu www.hollister.com.